In antwoord op uw vragen...en meer... - Reisverslag uit Townsville, Australië van Hans Verbeek - WaarBenJij.nu In antwoord op uw vragen...en meer... - Reisverslag uit Townsville, Australië van Hans Verbeek - WaarBenJij.nu

In antwoord op uw vragen...en meer...

Door: barthans

Blijf op de hoogte en volg Hans

07 Januari 2012 | Australië, Townsville

Het is inmiddels 7 januari en de eerste volle week zit er lang op...zelfs al bijna in de derde week! Vakantie gaat altijd veel te snel!

Zijn niet zoals eerst genoemd, gisteren al uit Cairns vertrokken maar vandaag pas!
Via verschillende kanalen en ook van "onze" locall" Sam hoorde we dat we heel waarschijnlijk in Townsville wel erg snel zouden zijn uitgekeken....dus een extra nachtje in Cairns gedaan! Probleem was dat we niet extra nacht hadden geboekt en dus uit ons hotel moesten, maar geen probleem...Sam nodigde ons uit om een dag bij hun te verblijven en zo nog wat extra's van Cairns met hem en zijn vriend Trent te zien!
Zo gezegd zo gedaan...lekker zwemmen, drinken en lachen was ons deel...Thank you guy's for te lovely day and night! We laughed our balls out!!!

Vol goede moed vanmorgen een bijna 4u durende trip ondernomen naar Townsville...en ja het moet gezegd...Ze hadden gelijk in Cairns...er is werkelijk waar geen hol te doen in Townsville alleen een Coral reef Aquarium waar je normaal 26$ voor betaald maar als je Bart bij je hebt moet je gewoon door lopen en kom je gratis naar binnen!! Het volgende verslag zal komen vanuit Arly Beach behalve als we hier vanavond/vannacht nog iets spectaculairs zullen mee gaan maken! ;-))

Zitten nu voor de town Library waar we gratis internet hebben...echt Hollands bezig dus en er zijn misschien het afgelopen half uur 10 mensen voorbij gelopen echt genieten hier...hahahaha

Dan ff in antwoord op sommige van jullie vragen:

Belinda, de boxjellyfish zijn niet het probleem, dat duurt maar ff pijn maar na een uur is dat wel voorbij...de Irikanji daarentegen hoeven maar langs je heen en te zwemmen en ze veroorzaken met hun gif dat het onvoorstelbaar veel pijn doet en je er zelf aan dood kunt gaan! zorg ervoor dat als je in zee gaat dat je in de afgesloten stukken gaat en zelfs dan nog azijn bij je moet hebben of er gewoon voor moet zorgen dat iemand nodig moet plassen!
Verder is natuurlijk alles eruggg goed met ons...dank je ;-)

Anja, we doen verschillende stukken met het vliegtuig maar reizen in Australie veel met een auto en straks in Nieuw-Zeeland met een Camper! lekker luxe!

Jeannet, Natuurlijk delen we alles met jullie!!!
NOT!!!!!

Rick, We schrijven ombeurten eigenlijk de verhalen, en vullen elkaar daarbij een beetje aan!

Marije, Wat klote zeg van Dawn! hoop dat ze wel snel weer opknapt zeg!! Dat plassen mag inderdaad ook van jezelf zijn maar moet wel snel gebeuren (binnen enkele minuten) dus als je het zelf moet doen kom je ook niet altijd op alle plaatsen!! hahaha...We gaan nog snorkelen, bij Cairns werd het afgeraden omdat er teveel kwallen zouden zijn rond deze tijd!

Nou de groeten maar weer en tot het volgende verslag denk ik dan maar!

• 07 Januari 2012 - 08:51

Suzanne:

Ontzetten leuk om jullie verslagen te lezen! Geniet ervan want voor je het weet zit je alweer in het vliegtuig richting Nederland!

Xxxx
    Jeroen, Suzanne en Kyra

• 07 Januari 2012 - 09:38

Miriam:

Heerlijk om te lezen dat alles goed gaat en jullie lekker op weg zijn!

Liefs, Miriam

• 07 Januari 2012 - 13:48

Marije:

hahaha nou als er dan mar geplast wordt he? Dan doen we ook maar niet kieskeurig. hebben jullie toevallig ook zo'n camera waarmee je onder water foto's kan maken?
    In dat geval : foto's!!!!!!!! Vind koraalrif altijd zo supermooi!

wat betreft dawn: die begint wonder boven wonder wel op te knappen. evenwicht is verstoord en horen/ zien gaat een soort van 'verkeerd om '. Maar ze is wel tevreden, gelukkig :-)
    xxx

• 07 Januari 2012 - 14:44

Femke:

Goed drinken is het devies. Dat is altijd goed (zegt de dokter) en dan heb je altijd een ruime voorraad urine aan boord voor de noodgevallen.

• 07 Januari 2012 - 15:40

Belinda:

Ohhh mooie foto"s. Ben wel wat jaloers op de temperaturen en de avon(d)turen....
    Hier is het flink nat en ons huis staat bijna in het water, zul je wel gelezen hebben.
    Goede reis en denk aan jullie! Tût bel.

• 07 Januari 2012 - 18:52

Rick Somsen:

Dag jongens,
    Bedankt voor het beantwoorden van de vraag! Ik vind namelijk dat jullie erg leuk schrijven..Denk eens aan een carrieremove...Reisboeken schrijven ofzo ;)

Geniet van de zon, het heerlijke weer en van elkaar!

Rick

• 08 Januari 2012 - 10:51

Anja:

Wat een mooie foto''s toch maar een vliegangstcursus doen, want in het echt isn het vast nog mooier.
    Groetjes anja

• 08 Januari 2012 - 17:48

Danielle:

Hey Boys,

Erg leuk om jullie verhalen te lezen!! Wat een belevenis, jaloers!! Helemaal omdat het hier regent en regent, zelfs 11 graden. Het gaat allemaal gewoon door. Niks geen winter.
    Bij jullie gaat de tijd te snel, je maakt ook zoveel mee.
    Ben binnenkort bij je op de SEH Hansie, ETS training geven. Jammer dat je er niet bij bent.
    Zit nu ook op de spoed, en ja het is rustig;-). Alle tijd om jullie verhale ff te lezen en de foto's te bekijken. Groetjes vanaf hier.

LIefs Danielle