bagage perikelen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hans Verbeek - WaarBenJij.nu bagage perikelen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hans Verbeek - WaarBenJij.nu

bagage perikelen...

Door: barthans

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 December 2011 | Australië, Sydney

na een uitgebreid afscheid op Schiphol met familie en vrienden zijn we dinsdag om 21.50 vertrokken van Nederlandse bodem. Om half 4 s'middags Maleisië tijd de volgende dag aangekomen op Kuala Lumpur alwaar we we een stop hadden voor 7 u. Gelukkig hadden we hier een kamer zodat we konden uitrusten en ff lekker douchen...Vanaf daar rond 22.40 vertrokken we voor het 2de gedeelte van de reis naar Sydney, een vlucht van ruim 7,5u om op Australische bodem uit te stappen op de 29 ste om half 10 s'morgens! Moe maar vol adrenaline op weg naar bagageband 4 waar onze koffers zouden aankomen....en het blijft bij zouden! na ruim een uur wachten stopt de band en missen wij gewoon alle 3 onze koffers!!!!!! En dat is dus de 2de keer dit jaar dat het met onze koffers niet goed komt!! Bij het bureau krijgen we te horen dat de koffers nog steeds in Nederland staan en dat ze pas op oudjaarsdag zullen arriveren!!
Dat betekend dus niet genieten van Sydney maar eerst weer allerlei bureaucratische shit afwerken om na 3u op weg te gaan naar ons hotel in Darling Harbour (schattige naam voor 1 van de wijken van downtown Sydney) Hotel is prima, net geshopt voor toiletspullen en een schone onderbroek...
Gaan nu eerst een flinke borrel nemen en zullen morgen dan wel zien hoe dit verhaal verder gaat!

groeten Bart en Hans

• 29 December 2011 - 10:30

Anja Jongsma:

Wat hebben jullie voor koffers wel apart dat jullie koffers er weer niet bij zijn. Maar mooi dat jullie goed zijn aaangekomen. Nu wel genieten een onderbroek en kleren en de rest zijn overal te koop je hoeft niet in je blootje te lopen.
    Gr Anja

• 29 December 2011 - 10:34

Rick Somsen:

Nee hè?
    Wat een begin...
    Koffers weg...
    En jullie vlogen nog wel met KLM, mooi is dat!
    Toch heel veel plezier!
    Leuk om jullie verhalen te lezen!!!

• 29 December 2011 - 10:43

Erik:

Boxershort maar een keer extra binnenstebuiten doen mannen! Maar klote is dit zeg... Vanavond nog maar een stevige borrel he! Want... het is donderdag :)

Ciao!

• 29 December 2011 - 10:43

Erik:

Ciao!

• 29 December 2011 - 15:15

Suzanne:

Jeetje! Het zal jullie ook niet overkomen! Scheelt dat ze aan de andere kant van de wereld ook boxers hebben ;)

• 29 December 2011 - 16:18

Gea Klokje:

Dit kan toch geen toeval meer zijn zeg.... Maar jullie weten nog wat de vergoeding was toen jullie koffers in Madrid niet aan kwamen ;-)
    Maar natuurlijk toch ff flink balen!
    Hee, geniet ze en een heeeele dikke knuffel van me!

• 29 December 2011 - 18:53

Marije:

en, al iets bekend?
    ik had hans zn gezicht wel willen zien!
    voordeel bij nadeel: nieuwe onderbroeken, toiletspullen en je zit tenminste al daar :-)
    Hier waait het heel hard. het regent ook een beetje. het is ook wel koud. Ik zit lekker binnen, waar ik weliswaar mijn onderbroek en tandenborstel heb, maar waar het lang zo spannend niet is ;-)
    xxxx

• 29 December 2011 - 19:23

Grace:

volgende keer maar gewoon ouderwets met een rugzak op stap???!!

• 29 December 2011 - 19:29

Marjan Meester:

Oooooh balen!! Komt allemaal wel goed mannen, jullie zijn in ieder geval op je plekje!

xxx

• 29 December 2011 - 19:38

Fenna:

Dat is balen zeg!! Gelukkig is tegenwoordig alles te koop ;)!
    Alles beter dan dat je je papieren/bankpassen en dat soort spullen kwijt bent!
    Geniet ervan en het is hier echt prutweer, dus wees blij dat je hier niet bent!

• 29 December 2011 - 20:37

Es & Theo:

dat was onze angst, en t gebeurt jullie.... wat kut!!
    dan had ons bezoekje aan sydney misschien nog iets goed kunnen maken:o ;)
    toch heel veel plezier lieverds!! :)

• 29 December 2011 - 20:51

Klokje Sr:

He boys,slechte start, maar dat maakt de vakantie alleen maar beter. Ik denk dat de kleur van de koffers niet goed is.......te rose. Krijg je ook nog wat nieuws uit australie.
    slokje klokje gaat nu open.

• 29 December 2011 - 20:56

Suzanne:

OOHH nee hé niet weer!!!! Dat is echt ongelooflijk. Nou succes.. En? wel mooie nieuwe onderbroeken gekocht?

• 29 December 2011 - 23:10

Danielle:

Hey boys,

Jullie reis is nog maar net begonnen, en wat voor een begin. Niet alleen jullie avontuur maar blijkbaar ook het avontuur van jullie koffers. Hopelijk snel een weerzien!! Ach en de onderbroek achterste voren en onderste boven aan heeft ook zijn charmes. Hier regent en hagelt het verschrikkelijk. Geniet er van daar in verweggistan:-)

Liefs Danielle

• 30 December 2011 - 08:55

Marga Van Der Zwet:

Hoi Boys,
    Vervelend begin. Kan je niet hebben als je moe het vliegtuig uit komt rollen.
    Lees dat het in Madrid ook al is overkomen? Ook met KLM? Mij ook met een trip van 3 dagen naar Rome. Gek dat het niet goed gaat met het bedrijf!!
    Maar nu heerlijk genieten en als de koffers er zijn vergeten wat er is gebeurd.
    Bedankt dat je toch al mooie foto's hebt gemaakt. Kunnen wij lekker goedkoop meereizen.
    Tot later XX

• 30 December 2011 - 14:11

Els Hamoen:

Wat leuk om deze link te krijgen, vind ik echt. Dit is toch wel byzonder hoor met jullie koffers. Ik hoop dat de borrel, ik neem aan een paar borrels wat hebben geholpen. Ik hoop dat het morgen allemaal goed komt en dat jullie genieten niet door het gemis aan koffers zal worden verstoord.
    In ieder geval al een paar mooie foto,s te zien.

• 30 December 2011 - 16:33

Sarah:

ddstehyjgjxyhulhltd;ewyurro097bhugyrfujrgut8ru8e67fr8ur76ty7yerd6drfasikjgftgdfcjnfl;kl'l'[p[gogthd mfgthfhutcdfgjgvbghvfjgvvfbfctdyteuhfgbhtrhjgtffrijgfbfoikfuhfhjfhkfhhdfgfjjdddfkjdhcnjcffvxnbm,fcxgxdefvgdfrrfdcvgdfcdxhfdcjsgdgfcxnh

"Sarah vertel eens, wat schrijf je allemaal? Nou, dat ik haar mis. ik mis je pappa. groetjes aan pappa bart. Zo schrijf je dat toch? "

• 30 December 2011 - 16:33

Sarah:

• 30 December 2011 - 18:47

Margreet:

Boxers kun je binnenste buiten draaien, maar heb je al eens een string geprobeerd? Die kan je kantelen... Doe er zo n drie tot zes dagen mee... Whahaha... Anyways.. Beetje verdrietig begin van de reis!! Maar morgen komen ze dan hopelijk wel aan!! Jullie missen hier niks hoor?? Koud, nat en donker! Tot gauw, smok.

• 30 December 2011 - 22:50

Bart En Hans:

bij deze mensen....hier is het inmiddels oudjaarsdag en maken ons op voor oud en nieuw!
    het oude jaar eindigt in elk geval wel goed...de koffers zijn in Sydney en worden vanmiddag afgeleverd!!

• 01 Januari 2012 - 10:47

Jess:

ach, met een schone onderbroek kom je weer een paar dagen verder! Misschien moeten de koffers wat meer shabbie eruit zien zodat ze gewoon met de hele meuk méégaan!!Heb gekeken op worldcam maar zag jullie niet staan zwaaien!! En dan nu; een supergoed [en schoon] begin in dit nieuwe jaar of is dat bij jullie al een paar dagen oud nu?!
    Tot het volgende verslag! ps; hebben ze geen mooie magneten van dat geweldige concertgebouw van Sydney????

• 01 Januari 2012 - 16:10

Gertrud:

hoi luitjes.
    Nog de allerbeste wensen voor 2012.
    Ook namens de collega's van de afdeling!
    we hebben nu late en het is rustig.
    Maak er wat moois van!
    Groetjes o.a. wiepkje,brenda,akke thea en ik zei de gek.

Doei

• 03 Januari 2012 - 02:19

Femke:

Terwijl jullie daar heerlijk op zijn kop hangen aan de andere kant van de wereld, zit ik me hier een beetje uit de naad te werken in de nachtdienst. Ben werkelijk vreselijk jaloers op jullie, inclusief gemiste bagage, want dat brengt toch weer herinneringen boven aan die keer dat ik een week heb zitten wachten op mijn vermiste bagage. Wat een ellende toen, maar wat een heerlijk sterk verhaal achteraf. Ik hoop dat jullie inmiddels weer met jullie drie koffers herenigd zijn en dat jullie je in de tussentijd helemaal sufgeshopt hebben in Sydney op zoek naar een kekke surfersshort (Bondibeach waardig).
    Genietse...

• 05 Januari 2012 - 08:13

Thea:

He Hans en Bart, Nu lekker erop uit met de gehele bagage, moet dat allemaal mee op de rug??
    Zo te horen heb je nu niet veel kleding nodig vanwege de hitte? Geniet maar lekker van jullie reis.
    gr. thea