...nog 24 uur.... - Reisverslag uit Gorredijk, Nederland van Hans Verbeek - WaarBenJij.nu ...nog 24 uur.... - Reisverslag uit Gorredijk, Nederland van Hans Verbeek - WaarBenJij.nu

...nog 24 uur....

Door: barthans

Blijf op de hoogte en volg Hans

26 December 2011 | Nederland, Gorredijk

Koffers....check
Kleding....check
Zonnebril....check
Paspoorten....check
Tickets....check
Credit card....check

check...check...check...check.........
Nog 24u dan zijn we op Schiphol!!
De reis gaat nu echt beginnen, bij ons beide kriebels in de buik...het is ECHT!!
Laatste week nog ff onze reis doorgesproken met Iris en Marjon (Iris heeft er 2 jaar rond getrokken en Marjon is er 6 weken geweest)...puntjes op de i...na morgen komen de verslagen vanaf warmere oorden, zon zee en strand zullen ons deel zijn maar natuurlijk ook veel natuur en cultuur...
woensdag komen we aan in Kuala Lumpur alwaar we een tussenstop zullen hebben van 7u, daarna vliegen we door naar Sydney waar we op donderdag al om half 10 s' ochtends aankomen!! Dat is dan half 12 s'avonds in Nederland op woensdag!

Kunnen bijna niet meer wachten, volgende bericht komt vanuit Kuala Lumpur of Sydney....

de groeten...

• 26 December 2011 - 20:31

Marga Z:

Lieve Mannen,
    Héél veel plezier.
    Geniet van al het moois wat jullie gaan zien en meemaken.
    Kom je in Brisbane? Daar woont een nicht van mij. doe haar de groeten. haha
    Ik ga jullie stalken. doe doei XX

• 26 December 2011 - 21:44

Miranda:

Goede reis en heel veel plezier mannen!!
    En succes met vermaken in Kuala Lumpur, heb me er 9 uur lang dood verveeld!! :-p

Groetjes

• 27 December 2011 - 11:54

Eric:

Mannen,

Veel succes aan de andere kant van de wereld!

Eric

• 27 December 2011 - 11:54

Eric:

Mannen,

Veel succes aan de andere kant van de wereld!

Eric

• 27 December 2011 - 13:11

Marieke:

oowww jaloers!! maar ooit ga ik die zelfde reis maken:)

heel veel plezier:)

• 27 December 2011 - 13:38

Jeroen Altona:

Heel veel plezier !!
    Graag veel jaloersmakende foto's en verhalen :)
    Dan is het net alsof we er een beetje bij zijn he.

Groeten,
    Jeroen

• 27 December 2011 - 16:51

Karin ( Thomas Cook):

Let's go down under, nu kan het echte avontuur beginnen !! Ik wens jullie een geweldige tijd toe samen !! & geniet er volop van !!

• 27 December 2011 - 17:00

Klokje Sr:

Ik had nog een sms willen sturen , maar de energie van mijn telefoon is op.Maar jullie hebben vast
    genoeg energie voor 3 maanden. Ik wens jullie een een hele fijne vakantie toe en kom heel terug.Als jullie weer terug zijn staat de borrel klaar ,, bij slokje klokje"
    Tot ziens en we houden contact.
    GR. Klokje Sr.

• 27 December 2011 - 19:20

Rick Somsen:

Geniet van de reis!!!!
    Het was fijn om jullie vanmiddag nog gezien te hebben. Op dit moment stappen jullie in het vliegtuig en gaat de reis beginnen. Het zal vast heerlijk zijn!
    Heel veel plezier (of zoals wij in de achterhoek zeggen; völle plezier!)

De auto reed trouwens fantastisch, thanks!
    Rick XXX!

• 27 December 2011 - 20:53

Es & Theo:

Wij gaan jullie volgen hoor, spetters!!! konden we maar met jullie mee;) gingen we nog ff door!
    enjoy !!!
    dikke kus en we spreken elkaar denk ik met oud en nieuw;) !!

• 28 December 2011 - 13:53

Harma:

Hey Schatten!

Have fun daar!
    Geniet van de rust, cultuur, natuur, zon, zee, strand en de mooie mannen daar ;)
    Ga jullie zeker volgen vanuit het koude Nederland!

x

• 28 December 2011 - 14:25

Marije:

hahahaha als je straks je koffer open doet..... vind je een verstekeling.
    Fijn dat ik ook mee ben ;-)
    x